Sunday, March 20, 2011

big fight wif him :'(

okay gaduh lagi
gaduh TEROK
salah saya ke?
tak tahu

sangat teruk.tak nak pikir. tak boleh imagine dia tak mesej 3 4 hari. dah lah exam week.nasib ada kawan kawan. nak pikir pun tak sempat coz gelak dengan lawak lawak dorang tu. haish. kau ney suka sangat seksa aku. takpe takpe. seminggu tu tahan nak menangis.tahan sangat coz nak exam. seksanya. habis exam econs lega sangat. masa kakji amik kat uitm tak okay lagi.kakjie bawak anta muni pegi subang.kampung melayu subang.then pegi pkns.beli barang kat mama.bday mama. makan kat restoran sate haji samuri.mesej budak itu. dia cakap drive. padahal dia demam. sengaja nak elakkan diri lah. saya tiba tiba menangis. tipu kakji cakap demam.memang demam tapi menangis sebab lain. sebab budak itu.muhammad syahmie iskandar. huish sengal. malam tu mesej dia lagi.saya yang start mesej. da tak boleh tahan orang yang diam diam macam ney.at least kalau nak clash cakap terus. da decide.saya nak minta  CLASH. CLASH. word yang saya selalu sebut tapi actually saya takut. but malam tu saya dah decide. dah yakin dan tetapkan hati.dah doa sungguh sungguh. tak tahu nak buat apa dah. da delete semua mesej mesej dia. dah betul betul pikir.amin. pkul 12.30 dia kol.saya diam.tak tahu nak cakap apa. nak menangis tapi takut dia dengar. saya diam. dia tanya nak luahkan apa. saya cakap tak ada apa apa. dia explain terus. dia demam teruk n tak ada line kat sana.kat kampung kat johor. saya tak boleh terima.dia dah balik rumah pown dia tak mesej. lagipun takkan dia tido 24 jam n tak mesej langsung kan.mesti lah dia bangun sembahyang, mandi or whatever. lagipun hari tuh dia cakap dia drive pergi cari kerja. pening. sakai. saya diam je dia bercakap. habis die cakap saya cakap.saya luahkan. then the decision? saya minta clash. lagipun bagi saya saya selalu sangat dah susahkan dia.selalu sangat. biarlah dia ada girl yang lagi baik nanti. betul saya dah pikir. ya. sayang memang la sayang but dah tak ada jalan da. dia diam. saya cakap kita clash n saya nak tukar number.memang saya dah beli number baru. dah beli. n then he was like terkejut n cakap jangan. dia tak nak bermusuh. bukan saya nak bermusuh tapi saya tak nak ada apa apa dengan my ex. rasa tak selesa. memang bukan nak jadi musuh. then saya tak tahu nak cakap apa dah. pesan kat dia lepas ini bangun subuh sendiri. saya dah tah boleh kejut. minta dia jaga diri. okay, saya terharu. dia MENANGIS. saya tahu tiap tiap kali kami bergaduh teruk dia akan menangis. tapi yang ni dia menangis sangat sangat. rasa tenang cakap ngan dia. suara dia menangis buat saya rasa still disayangi. saya rindu suara tu.tapi saya tak tahu nak buat apa dah. saya tanya kenapa kita macam ney. and he answered, bagi dia peluang. nak start dari mula. saya macam tak yakin. malam tu habis macam tu je. besok dia kol n dia cakap dia akan tunggu. saya tak ada mood. dah bertolak balik dari umah mak ngah n tak rep mesej dia. dah jauh baru bagitahu dia saya dah bertolak. dia suruh jaga diri. dia cakap dia tunggu. dat word buat saya sedikit okay. mesej sekejap.macam biasa je. rasa dah lain mesej dia. saya rasa tak selesa. da sampai umah dah petang. bukak fb n tgk dia approve gurl yang saya tak kenal. okay saya marah balik. saya kol dia n menangis. saya cakap kita baru clash sehari n dia dah buat macam tu. jangan lah nampak sangat dia suka kami clash. dia explain n merayu. okay saya makin keliru.tak tahu nak cakap apa. malam tu cakap lagi. dia explain lagi. saya penat. tak nak cakap apa da. pagi tadi macam dah okay. rasanya dah makin okay. nak cakap apa lagi. saya tak tahu. takut jadi lagi macam ney.hope tak.doakan.amin.

No comments:

Post a Comment