Monday, March 21, 2011

saya ada adik girls :)

okay saya pernah cerita kat my fwens yang saya benci ada adik girl. of coz. imagine i'll be sharing everything wif her. eyuwww! that is the last thing i'll do before i die. SHARING IS NOT CARING but SHARING IS BORING! okay.okay. nape benci sangat adik girl?sebab most of my fwenz sakit jiwa plus sakit haty ngan adik adik dorang. of coz la saya trauma. tak nak lah. lgpown tak best kan time kita nak gayut gayut ngan bf malam malam ngan dia nyibuk nyibuk kat sebelah, buat buat tido but curi curi dengar, hish sakit haty. panas je telinga kalau pikirkan. but laz yer, something happened. i don't know when, lupa lah, a girl, little girl, dia ney adik kepada muhammad syahmie iskandar, nama dia ain nur sabrina, i don't know when i start messaging or chatting wif her, but she's good. budak kecik, banyak bercerita itu, ini, n i like to listen. okay actually saya suka adik gurl lah. sejak ada dia. lagipown dia comel, lagi satu kawan dia, ain nasuha. ain jugak. pown baik, pown suka bercerita macam macam. budak budak memang macam tu. i was like terharu bila dorang minta opinion bout sumting. good to tell them. :) ahha. okay ain nur sabrina n ain nasuha, kakak sayang korang sangat sangat :) lagi satu raja farah husna, dia gf kepada shazrul iskandar, adik syahmie iskandar. tak payah pening pening pikir pulak, i read her blog n found an entry. n i'm shocked when she actually wrote bout me. haha bangga lah saya. haha. okay saya pown tak ingat since when i started messaging her, chatting kat fb. okay dia pown comel sangat. dia besar sket dari dua dua budak tadi. 16 tahun. but comel. :) okay saya sayang mereka sebab saya suka adik girl dah sekarang. :) terima kasih budak budak comel :) love ya.

No comments:

Post a Comment