Saturday, February 12, 2011

da happiest moment =)

ok, lepas main iceskating kat sunway piramid my family kol, dorang dah sampai n tunggu saya kat uitm, padahal saya belum habis main pown menda alah tu, mama tak sabar sabar nak jumpa anak kesayangan dia =) dorang datang dari kedah malam rabu coz actually nak buat rawatan abah kat hukm rasanya, tapi saya nak ikut so dorang kena ameklar.mama ingat nak ambik kat sunway piramid but saya tak siap lagi so lepas makan at mcd with aishah pattali, ainnur aj, fatin syamimi, fatin n ami, kami balik ngan bus n ktm, aishah drop kat ktm shah alam, ayah dia amek, n saya balik with ain n fatin syamimi, samapi dah pkul 6.45 n lari lari peluk mama n kak jie kat depan gate kolej =) n nampak kanak kanak ribena tu melompat lompat tgk makcik mithali ney, best sangat sangat sangat! then pegi tido umah mak ngah, da next day pergi melepak round round jalan tar n jalan masjid india sampai dah maghrib! saya beli skirt labuh, kasut, baju, dress, tudung n macam macam. malam tu makan spageti carbonara kat umah cousin n tido awal, pagi tadi jalan jalan pulak kat chowkit road beli buah buah, tudung, n macam macam lar, my mum punya ayat,"ahh, semua menda ada kat sini, cakap je nak apa, mak n bapak je tak ada." hee, then hantar my abg ipar punya adik kat uia pj, jumpa izzati n my darl, syahmie iskandar, muka kau serabut macam kerbau baru balik dari sawah, nasib baik aku nak jugak! mama, abah, kak jie n abg lan pasang cctv, tgk dari jauh n perli perli =)  n dorang hantar saya balik uitm ptg tadi, mama, kakjie, abah, abg lan, kak nurul, syafiq, nabil, alya qistina,thanks sangat sangat =)










No comments:

Post a Comment