Friday, February 4, 2011

memories with them in soksek =')

don't ask me about what cross my mind when talking about my lovely school because i love everything about sekolah menengah sains tun syed sheh shahabudin, and i will never forget that, never, nobody can force me to forget that school!


cakap psl soksek, mesti air mata ney nak mengalir je bertakung takung melimpah limpah kat mata, i miss every single moment with them, aku ney pemalu n sangat sangat x selesa kat tempat baru tapi kat soksek la tempat aku belajar macam mana nak berkawan n really, i can't forget it, being with them, soksekian, is the best memories i have ever had in my life. first sejak aku masuk sekolah tu, aku still tak paham kenapa aku masuk sekolah tu, masa form 1, aku kena marah ngan kakak kiki sebab tak reti lipat baju. aku still ingat ayat dia, "harap abang je hensem tapi adik pengotor!" ayat tu lar yang aku takkan lupa n that incident buat sume orang puji cara aku lipat baju kat uitm shah alam tapi bila da lama, aku dah sangat sangat seronok. da best memories bila start masuk form 4, bila form 4 baru masuk, zaty, jiha n pirah, depa sangat sangat buat aku seronok. mula mula sedih sekejap sebab most of kelas fikrah kena stay kat floor atas, then hepy gler bila depa turun balik, sebab tak sanggup berpisah ngan kaklong n nissa, kita dapat dorm besar gler yg direnovate dari bilik study, dapat aircond sekejap je tapi ada orang report so setakat tu je lar, teringat malam malam before tido baring ngan kaklong n nissa, sembang macam macam, lepas tu bising sebab kaklong ambik ruang banyak padahal angah yang nyemak kat tempat kaklong, angah rindu sangat sangat that sweet memory =) dormmates lain, zaty, pirah, mus, jiha, deeba, piqah, hani, najaa, che ton, rindu gila semua tu, rindu sangat sangat, kita selalu melepak kat ruang tengah yg luas tu, kat situ lar kita makan, kat situ lar kita sembang, ngumpat, kat situ jugak la kita baring ramai ramai bila ada orang expose cerita cerita hantu, angah ngan nissa selalu tido bawah, before tido kita kutuk kutuk cara orang tidoq, padahal nissa pon tidoq macam apa =) teringat lagi satu malam, angah sakit perut gila gila, satu dorm sanggup dok tepi angah, sapu minyak kat perut, hani tolong sorokkan handset sebab panggil senior tlg tengok, panggilkan cikgu fizah, kaklong sanggup teman p hospital n tunggu sampai pkul 3.30 sebab angah kena gastrik, rindu gila semua tu, n angah xtau da berapa banyak air mata angah tumpah teringatkan semua tu, angah rindu semua tu, tak ada orang care angah sampai macam tu sekali, angah ingat hani n my dormmates tak bagi angah makan gula banyak banyak, marah angah sebab angah beli air tin, angah epy gla masa tu, best cari pasal ngan jiha, ingat lagi dia tarik towel angah masa kat koridor, gaduh ngan hani, sembang ngan zaty, pirah, p tanam kucing mati ngan piqah, study ngan najaa kat bilik game, amek simcard deeba seminggu sebab dapat kol n msg free, gaduh ngan che ton, tarik tarik rambut zaty, n banyak lagi, rindu, rindu rindu rindu =') in school, lagi best, waktu form 4, i got to know wif muhammad syahmie iskandar* mata bersinar bersinar n blink blink waktu cakap ayat ney =) dia sekelas ngan nissa,kak long n eqal so dorang jadi posmen tak bergaji, kerja yg sangat bagus, teringat pulak masuk kelas pemulihan dengan cikgu nordin pagi pagi, kena bangun awal, dengar dia membebel, bila dia dapat tau pasal aku n jabie lagi lar parah, tiap tiap hari kena perli coz aku failed +math setiap masa, tapi sebab cikgu nordin lar, teka what? i got A- for add math in my SPM, credit to farah ahyani, jiha, pirah, zaty, seeha, wani, pura, aqilah yusuf, syahmie iskandar n ramai sebab bertungkus lumus ajar aku bagai nak gila masa tu =) thanks sangat sangat, ingat lagi kena tangkap ngan ckgu sharifah maisarah masa berdating kat kelas aku ngan syahmie iskandar, buat double date plak tu =) xnak la gitau sape kapel lagi satu =) lepas tu eqal pulak jd bodyguard tunggu jabie, hehe, sweet memories, syahmie, ingat lagi masa your birthday?wif eqal n kak long, rindu nak makan kek coklat lagi =') buat posmen posmen rasmi sekalian, nissa, kaklong, pirah, haiqal, n syazwan, thanks sangat sangat =) ingat lagi cikgu rahim nak makan nasik minyak aku n jabie, cikgu wahid usik macam macam psl jabie, remember everything about us, at bukit merah, langkawi, dewan kita, kelas 5 bestari, 5 intelek, 5 fikrah, 5 cendekia, 5 jauhari, n 5 sarjana, i love all the memories and the memories will never fade away from my head, brain, n soul! =') (nangis lagi) teringat malam malam boys pegi melepak kat bluenet n beli nasi kandaq kat kami, tido dulu n bgn pukul 2 3 amek nasi kat bawah, terbaik lar masa tu =) gemuk gila mkn nasik tengah tengah malam macam tu, lagi, teringat syahmie iskandar punya kaki berdarah darah n luka terok sebab lari masa keluar, beli nasi kandar kat  saya =') i love you so much, dear. dah lar, aku tak larat nak sapu air mata aku, n aku tak larat nak tuliz every memory with them, sebab aku tahu 80 hari pown takkan habis aku tulis, aku xkan mampu tulis semua just boleh simpan n ingat semua tu setiap hari aku rasa sunyi dalam hidup aku =')

for my 0509 batch, mat duan, pura, akmal, izwan, sidqi, che wan, meor, hasif, zaty, ciman, beba, ruby, pejan, nuri, alifah, aimi, farhana, liyana kanan, tasha, raz, adli, aliff, hamdani, adisyafiq, afiq, wan gelak, ezzat, gon, kamarul, seeha, arun, che ran, arip fahmi, caah, husna, farahin, mus, george, muiz, adib, che pah, fiu, kiru, alvianz, caet, mas adil, muhsin, leonard, timah, christy, bella, elmy, muhsan, alya, wanie, deeba, valarie, kok siang, nad, feeza, naseirah, ain, piqah, pia, anis mardhiyah, fatin syazwani, syakir, mat ki, nublan, didi, yatie, dearq, pait biz, tariq, merang, mamu, yen,najaa, anis arina, pirah, kirah, bunny, farah ahyani, qamarina, fara am, cimah, che rah, ila, kaklong, nisssa, nafek, bapak, jabie, che wan reza, fahizan, lan, ad, pait morly, aizam, azim,anas, azim, hadi, piqah, eqal, che ton,che arep, pak din, syazwan, fawwaz, abbas, nazmin, amirul, anis anwar, muhsin, putera, amin, pak lah, khalis, zeyan, nina, feeza, wina, mary, ila, eyda, fatin, please remember  all the memories until we die =)

read this and spend one or two minutes to recall about our lovely school and all the memories with our batch, think deeply and i am sure, if you really love your school and our batch, you will cry like me =')


syahmie iskandar n our posmen =)
at langkawi
5 fikrah
5 intelek
dormmates at our favourite spot
delima at perbarisan hari sukan
izzati n pirah

at cable car
best friends forever =)
them =)
classmates wif cikgu putri =)

2 comments: