Saturday, February 12, 2011

mission accomplished =)

assalamualaikum 

mission accomplished!!!
what's that?


dear akira,

saya da aim n saya da achieve my target nak pergi iceskating at sunway piramid! bapak best main menda tu! tp serius, this is the my first and my last pergi sana! saya tak tahan dengan kasut iceskate yg lgsg xstabil for me n bloody tu and saya tak boleh tak boleh tak boleh terima yang saya jatuh 17 kali sepanjang waktu main tu, sakit sampai sekarang, saya kena duduk atas bantal n tak boleh angkat tgn saya 120 degree, sakit kaki n tak boleh bengkokkkan kaki.  saya pergi with aishah pattali, ainnur aj azman, fatin syamimi, fatin nadira n ami, my classmates from uitm.okey kesimpulannya ialah terima hakikat raihan nabilah, awak bukan dilahirkan untuk main menda tak guna menakutkan tu, coz ami, ain, fatin syamimi boleh main menda tu dalam 2 jam, fatin nadira n aishah pattali sah sah la da terer coz dorang tu bebudak sana, n saya?gosh!apa yang saya dapat just sakit belakang n belakang bawah (apa tu?) haha!bapak sakit!saya tak boleh duduk kalau bukan atas bantal tahu! tu pon tak ada langsung boy yang hensem hensem nak tarik tangan saya bila saya jatuh! syahmie iskandar, just kidding, i love you! =) ok, thanks to them for cheering me up girls! really have fun there!next mission, sunway lagoon!=) 







loading.......................











No comments:

Post a Comment